مدیریت امور اداری

[مدیر]

نام و نام‌خانوادگی   تحصیلات پست الکترونیک تلفن دورنگار
ابراهیم حافظی کفشگری کارشناسی ارشد روانشناسی   36286448 36286447

 

[کارکنان]

مدیریت
نام و نام‌خانوادگی    سمت تلفن داخلی   تلفن مستقیم   دورنگار
آقای حافظی مدیر امور اداری 4757-4759 36286448 36286447
آقای فرشیدیان زاده معاون امور اداری 4757-4759 36286448 36286447 
آقای شعله مسؤول دفتر 4757-4759 36286448 36286447

 

اداره کارگزینی

نام و نام‌خانوادگی 

سمت تلفن داخلی تلفن مستقیم   دورنگار
آقای طیبی خرمی رئیس اداره کارگزینی 4755 36460779  36286447
خانم ثابت‌قدم کارشناس امور اداری (امور هیأت علمی) 4781 ---- ----
خانم طیبی

کارشناس امور اداری (امور بازنشستگی-امور کارکنان قراردادی)

4942 ---- ----
آقای دهقانی

کارشناس مسؤول امور اداری (امور کارکنان پیمانی و ایثارگران-مأموریت ، انتقال)

 4967 ----   ----
آقای پرنیان پور

کارشناس مسؤول امور اداری ( استخدام و امور کارکنان شرکتی)

4956 364660742 ----
آقای خالصی

کارگزین (امور مرخصی و تغییر سمت کارکنان)

4912   ----
خانم رادسر کارشناس اموراداری 4126    
آقای غلامی مسؤول بایگانی 4954 ------ -----
آقای اسماغیل پور مسؤول بایگانی 4954    
         

 

اداره آموزش کارکنان
نام و نام‌خانوادگی                            سمت                           تلفن داخلی   تلفن مستقیم   دورنگار 
آقای دهقانی    رئیس اداره آموزش کارکنان       4910 36291008 36286447 
خانم صابر کارشناس  آموزش کارکنان 4911 36291008 36286447

 

اداره رفاه و بیمه
نام و نام‌خانوادگی   سمت تلفن داخلی   تلفن مستقیم   دورنگار  
آقای مظلومی رئیس اداره رفاه 4766 36291418  36286447 

خانم صیاد

کارشناس مسؤول تربیت بدنی و فرهنگی 4758  ---- ----
آقای فلاح کارشناس (امور بیمه) 4756 ---- ----
آقای صفری کارشناس امور رفاهی 4913 ---- ----
آقای کاویانی مسؤول منازل سازمانی ـ امین 4913 ---- ----
خانم رهایی کارمند کانون بازنشستگان ---- 32263432 ----

 

اداره دبیرخانه
نام و نام‌خانوادگی    سمت تلفن داخلی    تلفن مستقیم  دورنگار     
آقای جعفری رئیس اداره دبیرخانه 4923 36274293 36286447
آقای محمدی متصدی امور دفتری 4922 ---- ----
آقای دهقان متصدی امور دفتری

4919

---- ----
آقای پورتولری متصدی امور دفتری و توزیع نامه

4782

---- ----
خانم حسینی ماشین نویس 4920 ---- ----
خانم کشاورزی ماشین نویس 4920    
   چاپ و تکثیر 4719 ---- ----

 

[آدرس]

شیراز ـ بلوار جمهوری اسلامی ـ ساختمان مدیریت دانشگاه شیراز ـ طبقه همکف ـ مدیریت امور اداری

تلفن: 36286448

دورنگار: 36286447

 

  • تعیین خط‌مشی و نظارت بر حسن اجرای فعالیت‌های اداری در سطح دانشگاه
  • اجرای سیاست‌ها و خط‌مشی‌های دانشگاه در زمینه‌های مربوط به امور اداری و استخدامی
  • تهیه و تنظیم آیین‌نامه‌ها، بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های اداری لازم جهت ارائه به مقامات ذی‌ربط بر اساس ضوابط و مصوبات دانشگاه و ابلاغ آن به کلیه واحدها پس از تأیید
  • نظارت بر امور حضور و غیاب، طرح تمام وقت، اضافه‌کاری و انتصابات، مأموریت‌ها و انتقال کارکنان (هیأت‌علمی و غیر هیأت‌علمی)
  • مراقبت در اجرای مقررات انضباطی و جمع‌آوری مستندات به تخلفات کارکنان و ارجاع مراتب به هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری
  • مطالعه و بررسی رسته‌های شغلی مشاغل دانشگاهی و ارائه نظرات و پیشنهادات اصلاحی به مراجع ذی‌ربط با همکاری مدیریت بودجه و تشکیلات دانشگاه
  • برنامه‌ریزی در جهت تأمین نیروی انسانی غیر هیأت‌علمی مورد نیاز دانشگاه و ارائه طرح‌ها و پیشنهادهای لازم و همچنین انجام امور مربوط به استخدام آنها اعم از هیأت‌علمی و غیر هیأت‌علمی
  • ایجاد و نگهداری بانک اطلاعاتی پرسنلی و سوابق خدمتی و اداری کلیه پرسنل دانشگاه
  • تهیه طرح‌های مربوط به رفاه عمومی کارکنان و نظارت بر حسن اجرای طرح‌های مزبور
  • نظارت بر اجرای صحیح قوانین و مقررات مربوط به امور اداری تفویض شده به حوزه معاونت دانشجویی
  • برنامه‌ریزی و نظارت بر روش‌های مطلوب امور استخدامی دانشگاه
  • مشارکت در جلسات و کمیسیون‌های مختلف و اظهارنظر و ارائه پیشنهادات لازم
  • نظارت بر اجرای صحیح مقررات استخدامی و ارائه راهنمایی‌های لازم
  • همکاری در تهیه و تنظیم و اصلاح مجموعه شرح وظایف، نمودار و پست‌های سازمانی دانشگاه با مدیریت بودجه، تشکیلات دانشگاه
  • رسیدگی به امور رفاهی و بازنشستگی کارکنان و اتخاذ تصمیمات لازم
  • انجام امور دبیرخانه مرکزی
  • انجام امور آموزش کارکنان
  • همکاری در انجام امور ارزشیابی عملکرد کارکنان با مدیریت نظارت و ارزیابی دانشگاه
  • نظارت بر واحدهای عملکرد تحت سرپرستی حوزه مدیریت
  • انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق

اداره کارگزینی

 شرح وظایف:
  • انجام مطالعات لازم جهت اجرای طرح طبقه‌‏بندی مشاغل، استخدام، روش‏‌ها و ...
  •  اجرای خط مشی‏‌های تعیین شده توسط مقامات ذی‌صلاح  و بررسی راهکارهای لازم جهت رسیدن به اهداف
  •  بررسی فعالیت‏‌های اداری واحدهای تابعه دانشگاه
  •  تهیه آیین‏‌نامه‏‌ها و دستورالعمل‏‌های اجرایی بر اساس مصوبات
  • همکاری جهت تعیین شرح وظایف پست سازمانی و رشته شغلی
  •  استخدام بر اساس بررسی وضعیت منابع انسانی و تأمین نیروی مورد نیاز دانشگاه
  •  انجام امور اداری ارزیابی عملکرد اعضای غیر هیأت‌علمی
  •  انجام امور اداری مربوط به ارتقاء رتبه و ترفیع پایه
  •  نظارت بر حضور و غیاب کارکنان و احتساب مرخصی اعضا
  •  انجام امور مربوط به مأموریت، انتقال، انتصاب، تغییر سمت، احتساب مدرک تحصیلی و سنوات خدمت، بازنشستگی و ...
  •  صدور احکام اعضای هیأت‌علمی و غیر هیأت‌علمی
  •  بررسی کارشناسی درخواست‏‌ها و مطالبات اداری اعضا و پاسخگویی به مراجع ذی‌ربط
  •  حفظ و نگهداری پرونده پرسنلی کارکنان
  •  تهیه گزارش و آمارهای مورد نیاز

 

 مستندسازی (سال 1391):

 

 برنامه عملیاتی (سال 1395):

 اداره رفاه و بیمه

 شرح وظایف:
  •  انجام امور مربوط به بیمه پایه و درمان تکمیلی کارکنان
  •  انجام امور مربوط به بیمه عمر و حوادث شاغلین و بازنشستگان
  •  برقراری و قطع کمک هزینه عائله‏‌مندی و حق اولاد بازنشستگان
  •  انجام امور مربوط به کمک هزینه‏‌های رفاهی (مانند ازدواج و فوت، مهد کودک و وجه لباس) 
  •  برنامه‏‌ریزی و انجام امور فرهنگی و رفاهی از قبیل: کاروان‏‌های زیارتی، هماهنگی با مراکز رفاهی دانشگاه‏‌ها و سایر ادارات در مورد مهمانسراها و مراکز اقامتی دانشگاه و ...
  •  برنامه‏‌ریزی، اجرا و نظارت بر کلاس‏‌ها، تمرینات و مسابقات ورزشی اعضا
  •  تنظیم اسناد هزینه‏‌های امور رفاهی
  •  انجام امور مربوط به وام‌ها مانند ودیعه، خرید و ساخت مسکن دانشگاه
  • هماهنگی بین صندوق‌های قرض‌الحسنه دانشگاه جهت هماهنگی و تبادل اطلاعات
  • واگذاری، تعمیر و نگهداری منازل سازمانی بر اساس مصوبات هیأت امنا
  • سایر وظایف محوله

 

 مستندسازی (سال 1391): 
 گروه کوهنوردی کارکنان دانشگاه شیراز
  • معرفی گروه
  • برنامه شش ماهه دوم سال 96 (آقایان)
  • برنامه شش ماهه دوم سال 96 (بانوان)
  • گزارش برنامه های اجرا شده آقایان
  • گزارش برنامه های اجرا شده بانوان                                                                                                                                                                                                    
 برنامه عملیاتی (سال 1395):

 

 نتایج نظر سنجی فعالیت های اداره رفاه :

 

اداره آموزش کارکنان

 شرح وظایف:
  • بررسی و انجام مطالعات لازم جهت تعیین نیازهای آموزشی اعضای غیر هیأت‌علمی
  • انجام نیازسنجی آموزشی
  • نظارت بر حسن اجرای برنامه آموزشی
  • برآورد بودجه آموزشی مورد نیاز سالیانه
  • تهیه تقویم (برنامه) آموزشی سالانه بر اساس نیازهای آموزشی و بودجه سالانه
  • تشکیل جلسات کارگروه آموزش و توانمندسازی کارکنان
  • برنامه‌‏ریزی و هماهنگی جهت برگزاری دوره‏‌های آموزشی ویژه کارکنان و مدیران
  • برگزاری آزمون و ارزشیابی پایان دوره آموزشی
  • سنجش اثربخشی دوره‏‌های آموزشی
  • صدور گواهینامه‏‌های آموزشی
  • ثبت اطلاعات آموزشی اعضای غیر هیأت‌علمی در شناسنامه آموزشی الکترونیکی
  • پیگیری امور مربوط به پرداخت هزینه‏‌های برگزاری دوره‏‌های آموزشی

 

 مستندسازی (سال 1391):
 برنامه عملیاتی (سال 1395):

 

اداره دبیرخانه 

 شرح وظایف:
  • دریافت و ارسال نامه‌ها و مکاتبات اداری واحدهای دانشگاه به صورت دستی یا الکترونیکی
  • ثبت نامه‌های ارسالی و دریافتی از طریق سیستم اتوماسیون اداری دانشگاه
  • ارسال و دریافت نامه‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دانشگاه‌ها و موسسات تابعه از طریق سامانه erp
  • ثبت پیام‌های ارسالی به صورت اطلاعیه از طریق اتوماسیون اداری (خبرنامه و اطلاعات)
  • پاسخگویی به ارباب رجوع در مورد پیگیری نامه‌های اداری
  • تایپ نامه‌های اداری حوزه معاونت اداری و مالی
  • بایگانی اسناد
  • اسکن پرونده‌های ارتقاء مرتبه اعضای هیات‌علمی جهت طرح در هیأت ممیزه دانشگاه شیراز
  • ارائه گزارشات 

 

 مستندسازی (سال 1391):

 اداره کارگزینی
 اداره رفاه و بیمه
 اداره آموزش کارکنان
 اداره دبیرخانه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 اداره کارگزینی

 

 

  

 

 

 

 اداره رفاه و بیمه

 

 

 

 

 

 

 اداره آموزش کارکنان 

 

 

 

 

 

 

 

 اداره دبیرخانه