اداره دریافت و پرداخت
رئیس واحد اداره دریافت وپرداخت
| ||||
نام و نامخانوادگی | سمت | تلفن داخلی | تلفن مستقیم | دورنگار |
آقای روح اله امیدی | رئیس اداره دریافت و پرداخت | 4777 | 36134777 | ----- |
شیراز ـ بلوار جمهوری اسلامی ـ ساختمان مدیریت دانشگاه شیراز ـ طبقه اول ـاتاق
کارکنان اداره دریافت و پرداخت
| ||||
نام و نامخانوادگی | سمت | تلفن داخلی | تلفن مستقیم | تلفن |
خانم عفت زارع زاده | حسابدار اداره دریافت و پرداخت | 4778 | 36134778 | ---- |
1-اداره دریافت وپرداخت
1-ثبت وپرداخت حقوق ودستمزد اعضای هیأت علمی وغیرهیأت علمی (رسمی ،پیمانی وقراردادی)
2-پرداخت اضافه کاری کارکنان
3-ثبت اطلاعات حقوق ودستمزد هرماهه درسامانه حقوق ومزایای کل کشور
4-ثبت اطلاعات پایه کارکنان هرماهه درسامانه خزانه داری کل کشور
5-درخواست وجه حقوق مستمر (رسمی وقراردادی ) درخزانه داری کل کشور برای پرداخت حقوق کارکنان
6-اظهار نامه مربوط به کسورات بازنشستگی هرماهه وارائه آن به سازمان بازنشستگی
7-اظهار نامه بیمه سلامت هرماهه وارئه آن به سازمان بیمه سلامت
8-انجام اعمال مربوط به کسورات مختلف از بانکهای مختلف مربوط به اقساط وام ها
اقساط بانک ها :
بانک ملی ، بانک تجارت ، بانک آینده و بانک توسعه تعاون
(تهیه فایل ودیسکت واسناد مربوطه هرماهه )
9-کسر کسورات مربوط به اقساط وام های داخلی وسهام داخلی (فدک ،علوم تربیتی ، دانشجویی و ......)
10-محاسبه وپرداخت دیون ومعوقات پرسنل (کارکنان واعضای هیأت علمی ) وتهیه فایل های مالیاتی ،تأمین اجتماعی وبازنشستگی
11-صدور ومحاسبه باز خرید مرخصی وپاداش پایان خدمت پرسنل بازنشسته
12-تهیه فهرست کسورات بازنشستگی افرادی که تغییر صندوق داده اند .
13-صدور اسناد مربوط به امور موقوفه ها
14-پرداخت هزینه های ضروری بازنشستگان ونیز محاسبه وپرداخت هزینه مهد کودک شاغلین
15- صدور کلیه هزینه های متفرقه (حق الزحمه –حق سمت و....)
16-پرداخت کارایی اعضای هیأت علمی وتهیه فایل های مربوطه
17-محاسبه وپرداخت بازخرید خدمت وسنوات پرسنل
18-بررسی سوابق بیمه ای پرسنل وتکمیل فرم ادعای سابقه وپیگیری امور مربوطه
19-تهیه فایل مالیات حقوق درسامان مالیاتی هرماه
20-تهیه اظهار نامه وفایل بیمه تأمین اجتماعی هرماه ومعوقات مربوطه وثبت در سامانه