نمایشگر دسته ای مطالب

بازگشت به صفحه کامل

مدیریت امور اداری-ادارات

مدیریت امور اداری-ادارات


اداره کارگزینی

 شرح وظایف:
  • انجام مطالعات لازم جهت اجرای طرح طبقه‌‏بندی مشاغل، استخدام، روش‏‌ها و ...
  •  اجرای خط مشی‏‌های تعیین شده توسط مقامات ذی‌صلاح  و بررسی راهکارهای لازم جهت رسیدن به اهداف
  •  بررسی فعالیت‏‌های اداری واحدهای تابعه دانشگاه
  •  تهیه آیین‏‌نامه‏‌ها و دستورالعمل‏‌های اجرایی بر اساس مصوبات
  • همکاری جهت تعیین شرح وظایف پست سازمانی و رشته شغلی
  •  استخدام بر اساس بررسی وضعیت منابع انسانی و تأمین نیروی مورد نیاز دانشگاه
  •  انجام امور اداری ارزیابی عملکرد اعضای غیر هیأت‌علمی
  •  انجام امور اداری مربوط به ارتقاء رتبه و ترفیع پایه
  •  نظارت بر حضور و غیاب کارکنان و احتساب مرخصی اعضا
  •  انجام امور مربوط به مأموریت، انتقال، انتصاب، تغییر سمت، احتساب مدرک تحصیلی و سنوات خدمت، بازنشستگی و ...
  •  صدور احکام اعضای هیأت‌علمی و غیر هیأت‌علمی
  •  بررسی کارشناسی درخواست‏‌ها و مطالبات اداری اعضا و پاسخگویی به مراجع ذی‌ربط
  •  حفظ و نگهداری پرونده پرسنلی کارکنان
  •  تهیه گزارش و آمارهای مورد نیاز

 

 مستندسازی (سال 1391):

 

 برنامه عملیاتی (سال 1395):

 اداره رفاه و بیمه

 شرح وظایف:
  •  انجام امور مربوط به بیمه پایه و درمان تکمیلی کارکنان
  •  انجام امور مربوط به بیمه عمر و حوادث شاغلین و بازنشستگان
  •  برقراری و قطع کمک هزینه عائله‏‌مندی و حق اولاد بازنشستگان
  •  انجام امور مربوط به کمک هزینه‏‌های رفاهی (مانند ازدواج و فوت، مهد کودک و وجه لباس) 
  •  برنامه‏‌ریزی و انجام امور فرهنگی و رفاهی از قبیل: کاروان‏‌های زیارتی، هماهنگی با مراکز رفاهی دانشگاه‏‌ها و سایر ادارات در مورد مهمانسراها و مراکز اقامتی دانشگاه و ...
  •  برنامه‏‌ریزی، اجرا و نظارت بر کلاس‏‌ها، تمرینات و مسابقات ورزشی اعضا
  •  تنظیم اسناد هزینه‏‌های امور رفاهی
  •  انجام امور مربوط به وام‌ها مانند ودیعه، خرید و ساخت مسکن دانشگاه
  • هماهنگی بین صندوق‌های قرض‌الحسنه دانشگاه جهت هماهنگی و تبادل اطلاعات
  • واگذاری، تعمیر و نگهداری منازل سازمانی بر اساس مصوبات هیأت امنا
  • سایر وظایف محوله

 

 مستندسازی (سال 1391): 
 گروه کوهنوردی کارکنان دانشگاه شیراز
  • معرفی گروه
  • برنامه شش ماهه دوم سال 96 (آقایان)
  • برنامه شش ماهه دوم سال 96 (بانوان)
  • گزارش برنامه های اجرا شده آقایان
  • گزارش برنامه های اجرا شده بانوان                                                                                                                                                                                                    
 برنامه عملیاتی (سال 1395):

 

 نتایج نظر سنجی فعالیت های اداره رفاه :

 

اداره آموزش کارکنان

 شرح وظایف:
  • بررسی و انجام مطالعات لازم جهت تعیین نیازهای آموزشی اعضای غیر هیأت‌علمی
  • انجام نیازسنجی آموزشی
  • نظارت بر حسن اجرای برنامه آموزشی
  • برآورد بودجه آموزشی مورد نیاز سالیانه
  • تهیه تقویم (برنامه) آموزشی سالانه بر اساس نیازهای آموزشی و بودجه سالانه
  • تشکیل جلسات کارگروه آموزش و توانمندسازی کارکنان
  • برنامه‌‏ریزی و هماهنگی جهت برگزاری دوره‏‌های آموزشی ویژه کارکنان و مدیران
  • برگزاری آزمون و ارزشیابی پایان دوره آموزشی
  • سنجش اثربخشی دوره‏‌های آموزشی
  • صدور گواهینامه‏‌های آموزشی
  • ثبت اطلاعات آموزشی اعضای غیر هیأت‌علمی در شناسنامه آموزشی الکترونیکی
  • پیگیری امور مربوط به پرداخت هزینه‏‌های برگزاری دوره‏‌های آموزشی

 

 مستندسازی (سال 1391):
 برنامه عملیاتی (سال 1395):

 

اداره دبیرخانه 

 شرح وظایف:
  • دریافت و ارسال نامه‌ها و مکاتبات اداری واحدهای دانشگاه به صورت دستی یا الکترونیکی
  • ثبت نامه‌های ارسالی و دریافتی از طریق سیستم اتوماسیون اداری دانشگاه
  • ارسال و دریافت نامه‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دانشگاه‌ها و موسسات تابعه از طریق سامانه erp
  • ثبت پیام‌های ارسالی به صورت اطلاعیه از طریق اتوماسیون اداری (خبرنامه و اطلاعات)
  • پاسخگویی به ارباب رجوع در مورد پیگیری نامه‌های اداری
  • تایپ نامه‌های اداری حوزه معاونت اداری و مالی
  • بایگانی اسناد
  • اسکن پرونده‌های ارتقاء مرتبه اعضای هیات‌علمی جهت طرح در هیأت ممیزه دانشگاه شیراز
  • ارائه گزارشات 

 

 مستندسازی (سال 1391):